Naslovnica   O blogu   Arhiva   Kontakt
Pratite nas na Twitteru RSS
 
 
 
 
Koliko je početna strana B92.net sajta zaista informativna?

I mene je interesovalo, pa sam kratko analizirao strukturu informacija na početnoj strani B92. Iskoristio sam istu metodologiju koji je moj prijatelj Zoka koristio pri analizi interfejsa Momenta. Na slici 1 sam prvo eliminisao reklame (plava boja) i B92 servise (narandžasta boja). Ostale su konkretne vijesti, navigacija i elementi identiteta sajta. Da bi čitavu stvar pojednostavio, na slici 2 sam razvrstao boksove sa vijestima da bih prikazao suštini—koje to tačno najnovije vijesti iz Srbije sadrži B92.

Stara kineska izreka kaže da slika vrijedi više od hiljadu riječi.

Ažurirano: Analiza je tu da pokaže da je zapravo tek cca 25-30% početne strane (home page) ove kuće informativnog sadržaja – ostalo otpada na reklame, njihove interne servise (TV i radio program, Big Brother, itd.) i ostale neinformativne elemente. Daleko od toga da ne treba da bude reklama. Usput budi rečeno, šta ono kažu Web eksperti, koliko posjetilaca nikad ne ode dalje od početne strane?


autor: mungos | | subota, 13 siječanj 07

UKUPNO KOMENTARA: 34
 
Zoran Knezevic // 21.10.2006. 15:31
Da Marko vrlo je dobro pogledati stvari CRNO-BIJELO dakle ogolish svu ikebanu i gledas sta je ostalo.



To ne to, najbolji nacin da se nadju prave stvari je pojednostaviti.
 
Mladen Jablanovic // 21.10.2006. 17:20
Šta znače brojevi u krugovima?
 
Vladan Zirojevic // 21.10.2006. 19:46
Brojevi bi trebalo da predstavljaju koliko ima vijesti u odredjenom boksu
 
Marko Bijelić // 22.10.2006. 04:20
Boccio je lijepo objasnio na ES: Analiza je odlicna da pokaze da je zapravo tek 30% home page-a ove kuce informativnog sadrzaja – ostalo otpada na reklame, njigove servise i ostale non-informativne elemente… daleko od toga da ne treba da bude reklama.



Htio sam mini analizom homea da objasnim koliko u stvari sadržaja homea otpada na najnovije vijesti. Kad izbacimo reklame i B92 servise (TV i Radio program, Big Brother info, Blog, itd.) ostaje ovo što vidite iznad.



E sad, šta kažu Web eksperti, koliko ono posjetilaca nikad ne ode dalje od početne strane? Pogledajte ovu sliku i razmislite kolike je u suštini home B92 skroman sa obimom informacija, kao i načinom na koji su prezentovane (obratite pažnju na veličinu fonta naslova vijesti). Sad razmislite da li bi 1-2 čovjeka bio u stanju sa full-time radnim vremenom dnevno da skupi ovoliko vijesti koliko prikazuje B92?



Ovdje bi trebalo sad napraviti nedeljnu analizu ritma objavljivanja vijesti. Brojevi u krugovima predstavljaju broj vijesti u boksu.



1. Info slika (mjenja se jednom dnevno, 1 vijest)

2. Odabrane vesti (mjenjaju se više puta dnevno, 8 vijesti)

3. Sport (mjenja se više puta dnevno, 7 vijesti)



4. Srbija 2020 (mjenja se nekoliko puta nedeljno, 1 vijest)

5. Automobili (mjenja se nekoliko puta nedeljno, 1 vijest)

6. Kultura (mjenja se nekoliko puta nedeljno, 1 vijest)



7. Život (mjenja se nekoliko puta nedeljno, 5 vijesti)

8. Tehnopolis (mjenja se nekoliko puta nedeljno, 6 vijesti)

9. Vrijeme (mjenja se dnevno, automatizovano)
 
Maja // 22.10.2006. 04:37
Fina analiza. Ja tu glavnu stranu uopste ne otvaram upravo iz razloga koje ste ti a i mnogi drugi posetioci uočili. Citam samo RSS-Feed vesti :) BTW, da li se secas ove diskusije na temu sajta B92? http://www.b92.net/info/komentari.php?nav_id=190600
 
Marko Bijelić // 22.10.2006. 04:50
Čitao sam kad je bio aktuelan taj intervju. Evo sad sam potrošio par minuta da skapiram kako da se vratim na intervju za koji čitam komentare (odgovor je na ikonicu veličine 18×14px).



Poenta analize jeste i jednim dijelom dokazati da b92 u suštini ne sadrži toliko mnogo informacija za koliko se predstavlja, kako Restan nigdje na kaže koliko ljudi ima u timu, do ovog broja sam došao alternativnim metodama: http://www.flickr.com/photos/bizinger/125244628 :)



Zašto b92 onda slovi za najveći informativni sajt u Srbiji? Zato što je konkurencija u vidu velikih medijskih kuća troma (RTS, Novosti, Blic, Pink, itd.) i zato što niko nije pokušao da napravi nešto slično :)
 
Blackdots // 22.10.2006. 04:51
Zanimljivo je da je B92 kuća koja je prepoznatljiva pre svega po svom radiju, pa tek onda slede TV i web. Na svakom mediju imaju integralni nastup, na TV-u promovišu radio i web, i obrnuto. Zbog toga imaju dobar razlog za promociju sopstvenih servisa, mada trenutno rešenje nije najsrećnije.



Veliki deo problema bi rešlili uvođenjem reda u sistem banera, koji je sada izuzetno loš.
 
Ivandima // 22.10.2006. 05:48
Zasto je b92 sajt toliko popularan?

Odgovor mozemo pronaci samo par komentara iznad u analizi koliko se cesto sajt azurira. Sadrzaj je kljuc svega, bez aktuelnog sadrzaja totalno bi bilo svejedno na koji se nacin informacija prezentuje… Sajt B92 ima iza sebe redakciju koja broji cini mi se oko 20 ljudi , koja redakcija nekog drugog srpskog sajta broji toliko ljudi? Na stranu to sto imaju podrsku cele B92 medijske grupe.



Ukoliko bi neka medijska kuca stvarno odlucila da ulozi u svoj internet sajt i zaposli 20tak ljudi koji bi radili na odrzavanju istog. Mislim da rezultat sigurno ne bi izostao.
 
Vladan Zirojevic // 22.10.2006. 05:50
Znas zasto Marko? Pa zato sto je to jedini sajt iz koga stoji vise od 5 stalno zaposlenih, koji dobijaju platu bilo sponzora ili ne, zato sto iz njih stoji jaka medijska kuca, zato sto postoje jako dugo i imaju ime, zato sto… trenutno nema boljeg (na stranu sto mi se ne dopada uradjivacka politika). Ali, doci ce novi igraci, uvijek dolaze :)
 
Marko Bijelić // 22.10.2006. 06:04
Mada mene opet interesuje, a zašto je potrebna tolika ogromna redakcija. The Associated Press (AP) recimo tvrdi da oni u svijetu generišu 80% dnevnih vijesti. Čak fotografije koje koristi B92.net, a potpisan je FoNet kao izvor takođe pripadaju AP-u. Faktički sve strane vijesti (od politike do svjetske ekonomije, zabave, kulture, zanimljivosti) dolaze od stranih agencija. Domaće vijesti donose domaće agencije, znači Beta, Tanjug, FoNet, itd. Kao medijska kuća B92 ima svoj medijski ogranak, odnosno in-house medijsku agenciju koja generiše vijesti za Radio i TV. Šta u suštini onda radi tolika redakcija (na slici koju sam linkovao ima 8 ljudi) održava sajt i radi copy/paste već mailoom pristiglih vijesti :)



U suštini sadržajno kreirati sajt obima B92.net i nije toliko problem koliko svi mi to mislimo na prvu loptu.

Što se tiče same redakcije: ako pričamo o startup medijskom sajtu, recimo programer ili dizajner kalibra adekvatnog za startup je min 3-4x skuplji od jednog copy/paste novinara, što može da radi student žurnalistike. Samim tim, višestruko je lakše mjesečno finansirati redakciju od 5 novinara takvog profila, nego 5 programera ;)
 
Dzo // 22.10.2006. 06:20
Neko vreme sam radio u web timu Pink-a i iz te perpektive vam mogu reci da web za TV stanicu ne igra neku ulogu.

Troskovi web tima i redakcije nisu mali a site obicno ne donosi direktan profit. U slucaju da ga mozda i donese on je zanemarljiv u odnosu na ostale cifre koje se vrte.
 
Vladan Zirojevic // 22.10.2006. 06:38
[sarkazam]Marko, potrebni su veliki resursi za banovanje i moderaciju[/sarkazam]
 
Vladan Zirojevic // 22.10.2006. 06:43
Salu na stranu, svjesni su oni toga, zato i imaju veliki broj novih servisa kao sto je Blog, Zivot, Tehnopolis, Automobili… i svaki od njih ima svoju vrijednost.
 
filmil // 22.10.2006. 08:46
Sa korisničke strane gledano, mnogo više smisla ima da se prati RSS sa sajta b92. Tu nema nikakvih reklama i džidžabidža, a sadržaj su 100% vesti.
 
Goran Aničić // 22.10.2006. 08:46
Marko mislim da se u ovoj analizi pošlo od pogrešnih premisa, te se možda došlo i do pogrešnih konkluzija.



“Informativnost” sajta ne može da se svede samo na vesti (taj sajt je davno prestao da bude samo news sajt), jer gotovo sve što je u ponudi na index stranici je deo integralne sadržajne ponude tog sajta, pa tako da procena od cca 25-30% nije baš najveštije izvedena.



Drugu stvar, sadržaji i kako se oni stvaraju, takođe je relativno lako odrediti. Velika većina sadržaja na B92 svodi se na copy-paste iz drugih izvora, te generisanje besplatnih sadržaja sa strane trećih lica kojim se obogaćije ukupna ponuda (poput Tehnopolisa ili Bloga, ostalih lifestyle rubrika).



S druge strane, menadžmentu treba opravdati postojanje tolike ekipe, što se radi uvođenjem “novih servisa”, poput Bloga zasnovanog na opensource rešenju i nalaženju “žrtava” koji principu bliskom perpetuum mobile generišu sadržaje.
 
Marko Bijelić // 22.10.2006. 09:35
Djelomično sam ja temu odveo u off-topic, ali nema smisla da sad stanemo…



Dzo: upravo to.

Vladan: Ima mnogo istine unutar sarkazam tagova :)

Filmil: Slažem se, ali procenat RSS korisnika je i dalje mizeran u odnosu na Web korisnike.

Goran: Premise i konkluzije :)



>Velika većina sadržaja na B92 svodi se na copy-paste iz drugih izvora, te >generisanje besplatnih sadržaja sa strane trećih lica kojim se obogaćije >ukupna ponuda (poput Tehnopolisa ili Bloga, ostalih lifestyle rubrika)



Suština priče. Amin.



>S druge strane, menadžmentu treba opravdati postojanje tolike ekipe, što >se radi uvođenjem “novih servisa”, poput Bloga zasnovanog na >opensource rešenju i nalaženju “žrtava” koji principu bliskom perpetuum >mobile generišu sadržaje.



Nikako Gorane da ti kažem, a uvijek zaboravim, pa evo sad ovdje. Bilo bi zanimljivo da jednom napišeš seriju tekstova ili esej na temu kako si ti stizao da uradiš ogroman posao kao jedan čovjek u PC Magazinu. Mada, kao i svugdje prema Paretovom principu, 20% zaposlenih generiše 80% sadržaja koji nije copy/paste :)
 
Dejan Bizinger // 22.10.2006. 16:41
Nemoj da mi zameris Marko, ali malo sam se nasmejao i tekstu i nekim komentarima :).



1) Mislim da su informacije i sto se tice TV i radio sadrzaja spadaju u informativne bez obzira sto su deo kuce.



2) Veliki Brat ne spada u nas interni servis.



3) Na naslovnoj stranici sajta posetioci mogu da nadju sve najnovije informacije sa drugih delova sajta. To sto kazete da je samo 30% naslovne stranice informativnog sadrzaja to je malo nejasno kada tih 30% (ako je to prava cifra) predstavlja 100% najnovijih vesti na drugim delovima sajta. Ne razumem ako posetilac dobije na naslovnoj strani 100% najnovijih vesti sa sajta kakve ima veze sto je to npr. 30% od ukupno dela sajta kada se racunaju i reklame!?



3) Ne razumem to sa velicinom fonta za naslove vesti. Ne vidim nikakv problem u tome, velicina fonta je sasvim odgovarajuca. Ako se ne varam na Yahooovom sajtu je ista velicina fonta.



4) Neki sajtovi poput Yahooa i ne stavljaju puno vesti na naslovnu, nego se vesti nalaze u posebnoj sekciji.



7) Za konstataciju sta radi web team mi je najsmesnije sto sam procitao. Uloga web teama nije da postavlja vesti, clanovi drugih sektora sami postavljaju vesti. Odredjene delove sajta azurira i web team (posto su urednici tih sekcija u web timu). Pored toga, web team radi na menadzmentu sajta, kao i pravljenju novih servisa i stranica, kako za potrebe samog sajta tako i za potrebe drugih sektora u firmi. Ni jedan drugi sajt u zemlji i regionu ne izbacuje toliko novih i kvalitetnih servisa.



5) Sto se tice sadrzaja, ne razumem konstataciju da je najveci deo sadrzaja copy paste. Pogledajte Info i Sport sekciju na primer. Ako se i preuzmu vesti, to su sa kompanijama sa kojima se ima utvrdjen odnos saradnje.



6) U lifestyle sekcijama treca lica tj. saradnici ne pisu besplatno a to sto nisu u firmi ne znace da nisu saradnici za sajt.



7) S obzirom da sam i sam imao pre 6 godina portal, uopste nije lako imati kvalitetan portal a pogotovo ne sajt velicine kao sto je B92.net
 
Pavle // 22.10.2006. 17:40
Ne razumem ako posetilac dobije na naslovnoj strani 100% najnovijih vesti sa sajta kakve ima veze sto je to npr. 30% od ukupno dela sajta kada se racunaju i reklame



Ima veze to sto je ostalih 70% naslovne stranice NIJE informativnog sadrzaja ( nego reklame itd. ).



Sto bi opet moglo da se proguta ako se neke vaznije informacije ( tipa vreme itd. ) stave u prvi plan ( umesto Velikog brata… ).



Dakle ono sto ja vidim kada otvorim naslovnu stranu to je Info, TV i Radio. Mene TV i Radio uopste ne zanimaju. Dok vreme, tehnopolis, automobili se nalaze tek na drugoj trecini strane.

Naravno nemam nista protiv reklama, ali sigurno ne trebaju da one budu u prvom planu. ( hint )
 
Dejan Bizinger // 23.10.2006. 03:19
Pavle: Slazem se sa tvojim poslednjim pasusom. Vec neko vreme imamo u planu da to promenimo a da pritom ispostujemo i TV i radio, da nadjemo najbolje resenje.
 
Marko Bijelić // 23.10.2006. 08:20
Nemoj da mi zameris Marko, ali malo sam se nasmejao i tekstu i nekim komentarima :)



Ma jok… znaš kako kaže naš narod, da se zadnji smije… :))



1) Mislim da su informacije i sto se tice TV i radio sadrzaja spadaju u informativne bez obzira sto su deo kuce.



Ne bih se složio. Naravno one jesu primarne, ali zaista zauzimaju previše velik prostor na sajtu.



2) Veliki Brat ne spada u nas interni servis.



Partnerski servis. Jasno.



To sto kazete da je samo 30% naslovne stranice informativnog sadrzaja to je malo nejasno kada tih 30% (ako je to prava cifra) predstavlja 100% najnovijih vesti na drugim delovima sajta. Ne razumem ako posetilac dobije na naslovnoj strani 100% najnovijih vesti sa sajta kakve ima veze sto je to npr. 30% od ukupno dela sajta kada se racunaju i reklame!?



Uf… dosta komplikovanja, uglavnom ne možeš nikako da kažeš da tih 30% predstavlja 100% na drugim dijelovima sajta, jer nema smisla.



3) Ne razumem to sa velicinom fonta za naslove vesti. Ne vidim nikakv problem u tome, velicina fonta je sasvim odgovarajuca. Ako se ne varam na Yahooovom sajtu je ista velicina fonta.



Yep. S tom razlikom što je Yahoo portal, a B92 informativni sajt. Ili griješim.



4) Neki sajtovi poput Yahooa i ne stavljaju puno vesti na naslovnu, nego se vesti nalaze u posebnoj sekciji.



Ponovo kažem, mnogo mjerodavniji za poređenju su NYT, CNN, WP, La Times, Guardian, itd. Mada možda je Yahoo! uzor B92.netu?



7) Za konstataciju sta radi web team mi je najsmesnije sto sam procitao. Uloga web teama nije da postavlja vesti, clanovi drugih sektora sami postavljaju vesti. Odredjene delove sajta azurira i web team (posto su urednici tih sekcija u web timu).



Jasno.



Pored toga, web team radi na menadzmentu sajta,



Mozes malo da pojasniš šta se to tačno podrazumijeva pod menadžmentom sajta i kako izgleda prosječan radni dan jednog menadžera sajta :-)



kao i pravljenju novih servisa i stranica, kako za potrebe samog sajta tako i za potrebe drugih sektora u firmi. Ni jedan drugi sajt u zemlji i regionu ne izbacuje toliko novih i kvalitetnih servisa.



Jasno. Btw, B92 je u poslednjih godinu dana lansirao sekcije Život, Tehnopolis i Blog. Jel tako, ili sam još nešto propustio?



5) Sto se tice sadrzaja, ne razumem konstataciju da je najveci deo sadrzaja copy paste. Pogledajte Info i Sport sekciju na primer. Ako se i preuzmu vesti, to su sa kompanijama sa kojima se ima utvrdjen odnos saradnje.



Nije se mislili na copy/paste u smislu krađe vijesti sa drugih izvora. Mislilo se konkretno na funkciju novinara, tj. urednika sajta. Znači od dobije mailom recimo vijest iz Bete i samo je copy/pastuje u formu za objavljivanje u sklopu CMS-a. Ne piše novinar novu vijest.



6) U lifestyle sekcijama treca lica tj. saradnici ne pisu besplatno a to sto nisu u firmi ne znace da nisu saradnici za sajt.



Što nije slučaj sa blogom i tehnopolisom.



7) S obzirom da sam i sam imao pre 6 godina portal, uopste nije lako imati kvalitetan portal a pogotovo ne sajt velicine kao sto je B92.net



Nisam imao svoj portal, znam da nije lako, ali nije ni teško koliko svi mislimo :)
 
Denis // 23.10.2006. 09:55
Zanimljivo (za geekove), aj da se ukljucim u ovo filozofiranje :-).



Postavio si ti temu i na DZ relativno skoro o tome sta bi smo menjali na sajtu B92. Ja se primio pa postavio i jedan predlog :-), ali je tema na zalost ubrzo zamrla. Kad sam to secirao, uradio sam vrlo slicnu analizu pocetne strane tvojoj samo ne toliko u detalje, nisam racunao procente i preklopio sam samo reklame da vidim sta je ostalo.



Kako god, slazem se donekle sa ovime:



Ponovo kažem, mnogo mjerodavniji za poređenju su NYT, CNN, WP, La Times, Guardian, itd. Mada možda je Yahoo! uzor B92.netu?



Sve koje si naveo su novinske kuce (sem CNN-a, mada je CNN news agency, ie. oni nece pustati Velikog Brata na njihovim kanalima), jel B92 novinska kuca? Ako je u osnovi kao sto je bilo i pre 10 godina, B92 je radio pa televizija (mozda je sad obrnuto) i na osnovu te logike cini mi se da bi uzor B92.net-u trebalo da bude sajt BBC. Pogledaj koliko novosti ima na pocetnoj BBC-a, tek kad stignes na news dobijas znacajniju kolicinu informacija.
 
Vladan Zirojevic // 23.10.2006. 10:06
Dejane, vecina korisnika DTP-a i citalaca ovoga bloga ce ti reci da nije zadovoljna naslovnom stranicom B92 sajta (nadam se da ovo vasi sponzori ne citaju :) i da je preskacu, tj uopste ne posjecuju. Razlog je jednostavan, posjetioci tog profila uopste ne zele informacije o radiju, velikom bratu ili televiziji uopste, vec sajt posjete da bi vidjeli sta ima novo u smislu vijesti i novih tekstova u ostalim rubrikama.



Ja vjerujem da vi imate dobar razlog zasto toliko forsirate druge medije na vasoj naslovnici, ali surferima, to samo smeta i dijeli korisnike od informacija po koje su dosli. Ja sam u tom smislu i shvatio Marka.



Postoje mnogo bolji nacini da se integrisu razni mediji (video, audio) u jedan informativni sajt od banera na naslovnoj strani, jer to nije integracija u pravom smislu rijeci.



Jednostavno, nekako mi se cini da postoji jaz izmedju onoga sto korisnici (pogotovo pomenutnog profila) traze na naslovnici B92 i onoga sto tamo dobijaju.
 
Marko Bijelić // 23.10.2006. 10:36
Denis: Ovo sam rekao već na ES temi, pa sam mislio da sam i ovdje. B92 je koristio BBC arhitekturu, čiji ja lično nisam fan. Pogotovo što je BBC nije mjenajao već godinama (mora da radi :)
Vladan: Potpisujem u potpunosti.
 
Denis // 23.10.2006. 14:02
eh, OK, ne pratim ES :-)



_Pogotovo što je BBC nije mjenajao već godinama (mora da radi :) _



Evo, nesto se desava, samo ne znam kako ce to da ispadne.
 
Marko Bijelić // 23.10.2006. 14:18
Inače interesatno je da je taj BBC.co.uk čitav univerzum svakvakih, često eksperimentalnih servisa. Znam da su oni još prije godinu dana među prvima pravili mashupe i eksperimentisali sa RSS feedovima, prikazom vremenskih uslova na Google mapi Velike Britanije, zatim eksperimenti sa prikazom zločina, metro i bus linija, itd.
 
Denis // 23.10.2006. 14:35
Jeste, samo sto je nekoliko radnika prebeglo u Yahoo!
 
Denis // 23.10.2006. 14:38
Kad si vec pomenuo experimente, ovo je najbolja upotreba Google Mapsa za portfolio sto sam do sada video!
 
Marko Bijelić // 23.10.2006. 15:17
Opaka stvar! S tom razlikom što ovaj GMaps folio nije za balkanske Internet veze :)
 
Nikola // 25.10.2006. 15:22
Slazem se sa autorom teksta, da bi sadrzaj mogao bolje da se sredi, ali zapitaj te se da li bi ga vi menjali na vasem sajtu da od tih reklama koje se svima nama ne svidjaju, zaradjujete veliku sumu novca?
 
Marko Bijelić // 25.10.2006. 15:24
Mislim dosta ljudi je promašilo poentu vezanu za reklame. Nisam nigdje naveo da nekakav sajt ne treba da ima reklame, čak šta više. Ideja je bila da se vidi šta to sajt servira kad se skinu reklame.
 
Nikola Vavic // 25.10.2006. 16:05
šta to sajt servira kad se skinu reklame.



Vrlo malo u odnosu na ono sto se od njega ocekuje !
 
Marko Bijelić // 25.10.2006. 16:28
Upravo to :)
 
Nikola // 26.10.2006. 04:54
Ok je to, ali da nema reklama na sajtu verovatno bi respored sadrzaja bio drugaciji.
 
Nikola Vavic // 26.10.2006. 06:02
Reklama mora da bude da bi sajt ziveo i to je ok, ali sve to bi moglo mnogo bolje da se ukomponuje, sadasnji sadrzaj i reklame izgledali bi mnogo lepse kada bi se neko potrudio da ih rasporedi na pravi nacin.

VAŠ KOMENTAR
Naziv
E-mail
http://
Kôd za provjeru
Poruka
 
Kategorije




Preporuka
Moj odgovor njima
03 kolovoz 2009
Forex trader
02 veljača 2009
DOSTA JE !!!!!!!!!
21 rujan 2010
Drži vodu dok majstori odu
31 siječanj 2012
Na putu prema dolje
23 listopad 2011
"Invest in Croatia"
13 listopad 2011
Prestanimo biti zemlja tuge i jada
05 veljača 2012
Knjigovodstvani standardi
15 listopad 2009
Forex početnik
31 siječanj 2009
Doprinosi, članarine
14 ožujak 2009


Najnoviji komentari
seo optimizacija
Strah me je razmišljati što je ostalo od praznika rada, radnici uništeni, poniženi i poraženi, ...
Karlo
Nenaplaćena potraživanja... I moj posao su ubila :(...
autobusni kolodvor
svi drzavni zakoni za male poduzetnike su postavljeni tako da te vode u propast zato i dolazi do nep...
Sanovnik
Oni godinama proizvode "lažne" dolare i forsiraju politiku da bogati postaju sve bogatiji a siroma...
Najam automobila
Kina je zatvorena zemlja sa represijom, s druge strane nemaju baš neke originalne proizvode, tj. ne...
Michael Träger
Hrvatski savez udruga proizvođača mlijeka "Dužni smo još jedanput upoznati javnost da je Savez...
shop
Odlican tekst, sve pohvale!...

 
Brzo & Kratko
autor: Valentina J.Z.T.
Sanja Modrić u Novom listu pod komentarom "Mužnja države" piše:Zahvaljujući praksi bivše vlasti da se novcem poreznih obveznika politički podmićuju razne socijalne skupine, hrvatski poljoprivrednici, pa i mljekari, mogli su se često pohvaliti čak i znatno većim subvencijama nego veliki europski farmeri, ali to se, naravno, nije davalo na velika zvona...
autor: Administrator
"Dužni smo još jedanput upoznati javnost da je Savez u pisanoj formi 14. veljače uoči prosvjeda obavijestio Dukat d.d. da će doći do zastoja u prometovanju vozila ispred Dukata, ali da prosvjednici neće zaprečivati cisterne koje svakodnevno kupe mlijeko od kooperanata. Menadžment Dukata je izdao nalog da cisterne ne uzimaju mlijeko čime je ucjenjivao kooperante s ciljem iznude novih ugovora s nepovoljnim uvjetima", priopćio je Krizni stožer za obranu cijene sirovog mlijeka toga saveza udruga. Također napominju da su ucjena i iznuda kazneno djelo. Hrvatski savez udruga proizvođača mlijeka.
autor: Valentina J.Z.T.
Na zahtjev vlasti u Hrvatskoj Google je u razdoblju od srpnja do prosinca 2010. godine morao cenzurirati određene sadržaje na internetu kojim 'surfaju' korisnici iz Hrvatske. Sve što je tadašnja vlast zatražila, Google je i napravio.
autor: Administrator
Uz toliko siromasnih i gladnih oni proljevaju tisuce litara mlijeka.... Obijest i pohlepa... Poduzetnicima nitko ne nadoknadjuje kada moraju spustiti cijenu na trzistu da bi bilo konkurentniji....
autor: Administrator
Što je sa autorskim dijelima koja sami autori postave na internet ? Nisu li se svojim postupkom odrekli prava ?
autor: Valentina J.Z.T.
Linić: Reforma nije moguća bez otpuštanja u javnim poduzećima
autor: Administrator
Izgleda da nova ekipa živi na nekoj drugoj planeti.... Želite poštenje pa krenite od osnova, kao na prijmjer glavnice i kamata.... Kamatari prvo naplacuju kamate a pošteni bi trebali prvo otknjižavati ono što je prvo i nastalo a to je glavnica, kamate tek po otplačenoj glavnici... Kamate je zaštitno sredstvo kapitala datog u glavnici i kao takova nastaje za period dok se ne otplati glavnica, a ne obrnuto....
autor: Valentina J.Z.T.
6000 ljudi u 90 agencija i zavoda troše 1,2 mil. kn na dan, za što?
autor: Administrator
Što i kako dalje ? Imate svoje mišljenje ili ideju što poduzeti da se pokrene naše društvo, pošaljite je i mi čemo je objaviti za Vas......
autor: Valentina J.Z.T.
Sramota! Pozvati jadne radnike da dođu iz Đakova u Zagreb kako bi im se relo da pomoći od Vlade nema.




Linkovi
Ebit IT
IT rejšenja za male, srednje i velike poduzetnike. Internet, programska rješenja po mjeri korisnika, hosting, savjetodavne usluge.
Plus IT hosting
Najbrže rastući hosting pružatelj usluga, odlična usluga, podrška 24/7, najbolje cijene za odlične pakete....
Cube hosting
Jedan od najpovoljnijih hostinga na našim prostorima.
Srebro Zlato
Vrlo vrijedan web.....
Tramot link in
Upisivanje u link direktorij na webu koji ima Google PR 6, dodaje značaj svakoj upisanoj domeni.....
Web link direktorij
Baza linkova, zanimljivo za povezivanje sa domenom koja ima GPR 6, posjeta i skoro pa kultni status....
Umjetnost prodavanja
Portal za sve prodavače, direktore prodaje i one koji žele naučiti kako prodati svoje ideje, proizvode ili usluge.
Cronomy
Cronomy blog je prvenstveno namjenjen diskusijama i kritikama usmjerenim ka i o Hrvatskoj ekonomiji, njenom razvoju, kliničkom stanju, reformama i općenito ekonomskoj znanosti.
Borja.org
Sajt sa najbržim Web 2.0 novostima na ovim prostorima uz obilje drugih raznovrsnih tema.
 
 
 
Uvjeti korištenja Impresum
Valid HTML 4.0 Transitional Valid CSS! [Valid RSS]
Online projekti
Okuspokus.hr | Okuspokus.rs | Cookfoodworld.com | Biznisblog.com | Najnovijevijesti.net